THE COCOON ™: Oct 11, 2008
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

11 October 2008

Hidup cam parabola..

0 EDITOR COMPLAINING
hidup cam parabola. tahu tak maksud yang mcm mana tu? tak tahu? aku pun tak tahu. hari ni aku kena kerja.. huhuhuhu.. tak best langsung. bohsan. hari sabtu lak tu. nasib baik tak kena hari ahad..semalam baru nak palan g umah terbuka kengkawan kat BBU, pastu baru aku terpikir, sabtu aku kerja. tak dapat la aku tido lewat malam tadi. naklayan movie pun takleh. malam ni je la aku layan movie.. takde mende aku nak citer kat orang pasal aku nih. cuma leh duk merepek je la.

bangun awal gak aku pagi tadi. ntah camne, rasa cam nak muntah, terus aku bangun g toilet. muntah je kat situ. tgk jam ingat pukul 1 pagi, rupanya pukul 6 pagi.. baru plan naksambung tido balik. tak jadi gak. tapi g kerja arini takde la jammed mcm hari-hari biasa.. jalan agak lengang. keta pun tak banyak. trafik lancar ke semua arah.. ewaahh.. cam pelapor trafik lak. heheheh..

hari ni 2 tempat kawan aku ada buat rumah terbuka, taman daya dan BBU, dua-dua aku tak dapat g sebab kerja n jauh. taman daya. mcm la aku tahu sgt tempat tu. lagi pun kesihatan akuskang ni tak mengizinkan. perut rasa memulas lagi, cam nak muntah pun ada tapi makan tetap makan. yelah. dah rasa cam leh makan, aku makan je la. kalau aku makan, pastu muntah..memang aku dah tak makan dah la jawabnya. ada je alasan aku yek.

dah la.. nak blah... nanti ada citer.. aku bagitahu la.
Read more

Popular Posts

Follow by Email

Google+ Followers

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here