THE COCOON ™: Oct 28, 2010
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

28 October 2010

TERKESIMA Juliza

0 EDITOR COMPLAINING
                Sebenarnya, aku memang terkesima. tadi aku ada la chat kat ym! dengan sorang user dalam friendlist aku. aku dah lama add dia sebenarnya, tapi entah macam mana tadi aku tegur dia, dia respon. ada la aku berbual dengan dia serba sedikit, tapi yang membuatkan aku kelu, kenapa dia jadi macam tu? maksud aku dia tak berkawan dengan orang, takde kawan, takde bf ke suma kan.  hidup duk telan ubat pastu jadi ala-ala saiko pon ada. tapi suma tu aku tak pandang pon.

        untuk langkah pertama, dia cakap dia reply la pm aku ni, baru nak mula kawan atau nak ada kawan. ok. aku tak kisah pon, tapi bila aku tanya suma ni, dia dah macam tak boleh nak jawab. aku bukan nak kesiankan dia tapi aku sedih. kalau dia tipu aku, maksudnya aku tipu korang la kan, aku sedih sebab ada lagi ke manusia macam ni? tak pernah nak bermasyarakat dengan orang sekeliling, tak pernah nak ada kawan. cantik tu memang cantik. serius aku cakap, memang tak di nafikan cantik, tapi sayang.... tak berkawan dengan orang. kalau setakat nak kenal-kenal kat chat room ke, dunia siber ke, masuk forum je la kan, bagi prinsip aku, kalau nak berkawan, biar jadi kawan betul-betul, bukannyer kawan macam tak kawan je, kalau gitu, takde kawan pon takpe rasanya.


hidup ni aku rasa bazir macam tu je, duk kat umah, ym, online. tak watpe. nak kuar ke pe, kuar dgn adik beradik. bukan sebab aku takleh nak kuar dgn dia, aku wat citer macam ni, tapi pe yang aku nak cakap kat sini, walaupun chat tak sampai 10 minit, dari soklan-soklan yang aku tanya tu, aku jadi terkejut. nak tido kena  makan ubat tido, pastu susah nak berkawan dengan orang. abis tu selama ni dia berkawan dengan sape?

kalau ada kengkawan korang yang macam ni, jangan la korang pinggirkan dia. orang nak nilai pon, dari cara kita berkawan dengan orang, macam mana dengan semangat setia kawan itu sendiri. kawan ketawa memang ramai tapi kawan menangis tu, leh la bilang dengan jari, kalau ada la kan..
Read more

Popular Posts

Follow by Email

Google+ Followers

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here