THE COCOON ™: Mar 1, 2012
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

01 March 2012

Jatuh Di Timpa Escalator

4 EDITOR COMPLAINING

Tajuk memang gempak nak mampos lak kan. Memang dugaan betol kalau jadi macam-macam neh kan. Kena banyak bersabar dan ingat Tuhan. Macam yang tengah jadi kat aku, Bukan setakat jatuh di timpa tangga, tapi jatuh tersembam, terseret kat jalan tar neh. Takdenye sempat nak elak-elak lagi dah. Har Har Har. Ape la malang hari aku ni dengan kereta rosak teruk ala-ala blown off gitu. Hantar pegi bengkel, macam nak pengsan pon ada bila tanya brape harga repair semua. TUKAR ENJIN SEKETUL !!!!! gila laaaa

2 minggu dari sekarang aku ada temujanji penting gak neh. Memang pening kepala sebab patah kaki la takde kenderaan. Bila ada benda baik nak jadi, mesti la akan datang dugaan yang maha hebat macam ni. Setiap ape perkara, memang kita kena buat pilihan kedua terbaik atau dalam bahasa ekonominya kos lepas. Kalau ada dua benda yang terbaik, memang kita kena pilih satu je yang terbaik. huaaaa

Nak tido pon takleh walaupun aku mmg tiap-tiap malam tido lewat. Hahahaha tapi tido ni memang lain. Bila pejam mata bukannye boleh muhasabah diri tapi masalah tu masuk satu-satu dalam kepala otak. Mengantok tapi tak boleh tido. Memang terseksa jiwa sangat. Ya Allah, berikan aku kekuatan untuk bertahan dalam semua ni.
Read more

Popular Posts

Follow by Email

Google+ Followers

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here