THE COCOON ™: May 4, 2013
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

04 May 2013

Saya Undi Calon Bebas har har har

0 EDITOR COMPLAINING

Malas nak cakap banyak... undi yang ni je. Takde la perang besar macam yang lain tu. At least pon.. jadi pemerhati.. hahahha... hak kita.. yep yep... ni pon kira ada hak gak kan. Oh yeah. Dah tak lama lagi nak mengundi.. don't forget the Polling Day... macam lagu kat TV2 tu. Gamba itam putih. Terbaik sangat.

Apa pon.. aku ucapkan selamat mengundi pada semua.. Peace!!

Read more

Koleksi Duit Syiling Elizabeth 2

0 EDITOR COMPLAINING

Ok takde kerja so saje nak promote duit syiling yang ada dalam koleksi. Sape yang berminat... di persilakan call 0127676632. Saja tolong kawan promote kan barang-barang ni. Barang ada kat Johor Bahru. Cepat-cepat sebelum terlambat. Terima Kasihhhh

















Read more

Popular Posts

Follow by Email

Google+ Followers

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here