THE COCOON ™: Aug 9, 2009
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

09 August 2009

saje aku buhsan

0 EDITOR COMPLAINING















Read more

Merepk Kembali

0 EDITOR COMPLAINING

hahaha... salam pada suma dan selamat sejahtera.

hari ni baru ada masa sket aku nak update sket.. dah brape lama la aku tak update benda ni. so memang bayak benda aku nak cerita.. tak terkecuali jugak dengan cite kija aku.

banyak but kija buatkan aku jarang lak tengok berita. pasal nordin mat top la.. pasal rusuhan kat kl hari tu l.. macam-macam ar dah jadi kat malaysia ni..

minggu ni kerap la aku balik lewat.. ot sampai kul 9. due date tak lepas lak..hahaha... tapi tu la.. ntah camne aku semangat wat ot neh. kalau tak.. dalam opis.. aku la yang agak terkenal dengan orang yang jarang wat kija lebih masa neh.. ntah macam mana datang angin baik aku.. lenjan ot sampai minggu tu aku balik lewat je...

baru-baru ni masuk lak budak baru.. isi tempat kosong kat sebelah aku.. hahahha.. ada jiran la aku. tak tak brape aku reti nak berbual. paing2 pon dia tanya pasal kija,aku citer la serba sedikit pasal kija. yang penting kija aku siap..

pas stu kija.. kija lain yang datang... memang berbaloi baloi.... hahaha.. wat kija non stop.. takde la masa nak ngular kan?


puasa lak dah nak dekat. gemuruh aku di buatnya. selamat menyambut ramdhan al mubarrak kepada suma umat islam fi seluruh dunia . semoga bulan ramadhan ni membawa keberkatan buat kita.

sedikit ucapan tu.. hahaha...

dah buhsa.. aku out... hahahaha
Read more

Popular Posts

Follow by Email

Google+ Followers

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here