THE COCOON ™: Jul 23, 2012
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

23 July 2012

Puasa Di Langit Biru

3 EDITOR COMPLAINING

 Bulan Puasa... Bulan Ramadhan... memang banyak kuasa allah kita dapat tengok. Hari ni memang panas terik. Panas yang sangat-sangat takleh aku nak gambarkan. Kenapa? Sebab bila aku tengok di luar jendela, awan pon takde. Patut la panas sangat. Kejadian yang selalu atau jarang-jarang? Kalau selalu jalan kaki kepala asyik tunduk ke bawah ke kan apa kata sekali sekala kita dongak ke langit sambil menikmati keindahan alam... walaupun panas. Memang nampak bersih je langit kalau takde awan. Biru je kan...



Kalau malam pulak, ada sekali tu, aku akan tengok awan memagar bulan. Penah nampak? Selalu bulan puasa ni, kalau kena dengan masanya memang kita akan jumpa gak kejadian yang macam ni. Indah dan aku suka tengok benda-benda macam ni. Memberikan rasa yang tak dapat di gambarkan.

Dan paling aku suka bila tengok langit di waktu malam, kalau kita tengok betol-betol... Bukan saje bintang yang ada kat langit tu. Semalam bila aku pandang ke langit, aku nampak sesuatu  yang bergerak agak laju, macam bintang kemudian hilang macam tu je. Seriously aku memang minat pasal UFO ni dan memang teringin sangat nak tengok betol-betol. Seingat aku, aku penah nampak kejadian yang sama macam semalam aku tengok. Bukan kapal terbang, tapi objek sebesar bintang di langit yang bergerak. Curious.... dan excited. Apa pon di bulan penuh rahmat ni, tengah-tengah malam, aku memang suka berada di luar rumah sambil tengok langit malam. Syahdu...
Read more

Popular Posts

Follow by Email

Google+ Followers

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here