THE COCOON ™: Feb 9, 2012
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

09 February 2012

Tetiba jeer?

2 EDITOR COMPLAINING

Ha'a. Memang tetiba je. Rasanya aku memang dalam kategori pengguna tegar yang selalu duk mengadap depan pc. Boleh dikira dengan jam. Kalau 5 jam tido maksudnya baki jam lagi tu aku duk mengadap pc. Ape yang tetiba? Mata aku jadi pedih pulak tengok mende ni. Macam nak berair air jeee mata aku. aiseymen... mana mungkin mengadap depan pc pastu tetiba jadi macam nak nangis. hahaha pelik.

Aku baru nak plan balik kampung esok tapi adoi hai... macam orang kata, merancang kalau tak jadi tu maksudnya memang takde rezeki la kot. Mana rezeki ni eh. hehehe semalaman aku memang dalam situasi kuarantin sebab kepala otak dalam keadaan stress. Stress pasal blog? nop. Kalau blogging ni takdenye yang buat stress. Tapi bila macam-macam duk datang je dalam kepala otak memang selalu sangat la aku boleh stress. Check analytic aku pon tak brape nak bagus sangat. Kalau nak dibandingkan dengan tahun lepas punya posting, memang mencanak naik je orang baca. heheh Terima kasih pada pembaca.


Musim hujan dah kurang skang kan? Memang panas berbahang je sampaikan ada satu masa tu aku jadi macma malas sangat nak keluar rumah. Yela bila tengok matahari tegak kat kepala. Er.. macam mana aku tahu matahari tegak kat kepala? korang tengok la bayang-bayang korang waktu tengahari dalam pukul 12 ke 1 ke kan, kalau bayang-bayang korang duduk kat bawah tapak kaki korang maksudnya memang matahari tu tegak atas kepala je la.Takde condong ke mana-mana pon. Kan panas terik tu.

FootNote ~ Tetiba je lagi aku macam terhenti. huaagghhh blur pulak.
Read more

What Would My 3D World be with LG Optimus 3D?

0 EDITOR COMPLAINING
Who knows, life in 3D world can be much more easier and the best things are it can be small and easy to carry and you can view it anywhere you like. Imagine the huge Lcd screen with 3D view, 3D glasses or maybe playing games with 3D view can become something compact and easy to carry. Sound so good, right?

With TI OMAP4 chipset, it will be Beyond Dual Core, Tri Dual Technology. I can get all thing dual. It's gonna be double the fun and double the excitement with  a dual-core, dual channel and dual memory architecture based on the ground breaking. Fast and furious data transfer, processor and gaming and i can choose if i want the 2D experience or 3D experience in the faster way. Just push the hot-key-dedicated-menus and voila! immediate access to the 3D experience.


Glasses-free 4.3" Wide Display. I'm not thinking about wearing a 3D glasses while looking at my phone! 3D life experience without using 3D glasses. That is what i'm talking about. To look at the world in a different side or view or should i say view the world in 3D world. Experience the movies, picture and games in 3D. With LG Optimus 3D, i don't need to carry around 3D Lcd tv, game console even the camcoder. Snap, record and view on the spot in 3D.

The good thing with LG Optimus 3D is, i can sharing with my  friend, family or with the love one using Seamless Content Sharing via HDMI/DLNA Share and view 3D videos on a large screen with a HDMI 1.4 connection to a 3D equipped TV or monitor, or with DLNA Certified compatible products. Also, share and view memorable moments in 3D online, by uploading 3D content through the 3D channel on YouTube. 

For me, LG Optimus 3D are really good for me. Record the memory, take a picture and sharing the 3D with at home in 3D lcd screen with family and friend. Remember the sweet and good memory in a better ways. Having a 3D experience with all good friend and family will make my life and my 3D world with LG Optimus 3D , PERFECT.

FootNote ~ Want to know about LG Optimus 3D? click HERE. I'm sure your world will be good as mine.
Read more

Popular Posts

Follow by Email

Google+ Followers

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here