THE COCOON ™: Sep 25, 2008
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

25 September 2008

hari ini, semalam dan kelmarin

0 EDITOR COMPLAINING
satu hari yang berbeza.. hari ni aku rasa syukur, semalam lak aku rasa takut dan kelmarin? sendiri mau ingat la kan. pagi semalam angin agak kuat gak .. aku bangun gak pegi kerja walaupun malas. yea ar dah angin kuat, tu tanda nak hujan, kan lagi best la tido nak tarik selimut... bangun le aku dengan rasa malas... dah siap-siap suma aku tgk kat luar ... angin kuar giler.. ishh... ok ke tak ok nih.

Dalam perjalanan nak ke tempat kija tuh, ntah camne moto scoot aku tergelincir. jatuh aku sorang2 dah cam pelumba motor jatuh atas trex lumba.. habis basah baju n suar kerja aku... memula aku mmg tak sedar yg semua tu dah basah walaupun aku dah pakai baju n suar ujan. hehe.. jatuh je dari motor, aku dah terbaring dan terseret bebrapa meter..waktu tu kalau tak silap aku, aku cam tak sedar dlm beberapa saat. bila tersedar je aku tgk moto aku dah terbabas beberapa metar dari aku. apa lagi terus la aku bangun, tahan keta supaya tak langgar aku n moto aku.. heheh.. paham-paham la kalau ujan, pastu keta lak tak brape nampak kat depan.

buat seketika aku terpikir..tu pun bila dah sampai umah la.. aku ni dah nyaris2 gak la kan nyawa nak melayang.. tapi kejadian tu wat aku berpikir... hidup ni..bukan panjang mana pun. sekali dah pegi susah nak balik. hahahha.. jahat tol aku nih. tapi aku malas nak cakap panjang. sendiri kena, sendiri mau ingat. aku ingat macam-macam.. ingat parent aku, adik-adik aku. ntah camne la kalau aku ni takde kan.

lagii....sehari je lagi due date aku nak balik kampung.. hahahaha... nasib baik la x naik bas. umang keta adik aku. fuuhh.. lega sket tapi cam biasa ar.. aku je ar yg nak kena kuar duit minyak n tol. dia drive je.. .kopak lagik duit nih, tapi aku tak kisah.. janji dapat balik kampung.. huhuhuhuh
Read more

Popular Posts

Follow by Email

Google+ Followers

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here