THE COCOON ™: Feb 24, 2010
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

24 February 2010

Gubra punya pasal.. hahaha

0 EDITOR COMPLAINING
Al kisah ada la satu famili...yang penghuni ayah dan mak mertua, anak dan menantu serta sorang cucu.

satu hari, tengah sedang menantu lelakinya tgk tv, ayah nyer lalu depan dia.

tiba2 ayah mertuanyer rebah depan dia sambil pegang dada..
kelam kabut dia ..pastu bini
,  mak mertua dia pun datang terkam..semua
terkejut.. semua d
ah gabra..sambil pegang2 dada... ayah mertua dia pengsan.. tak sedar diri..pastu macam sedar tak sedar..

menantu tadi gabra..mak mentua dia suruh dia ajar mengucap kat bapak dia tu
sebab dia
yang ribakan.
dia gabra jugak...pastu bini dia pun sur
uh sambil tolak2 bahu...
mak dia suruh lagi... d
ah le gabra sgt, dia pun buat..
dia letak k
at telinga ayah mertua dia dan dia pun cakap...

'MA ROBBUKA....'''

terkejut bini
dan mak mertua dia..

tiba2 ayah mertua dia sedar dan terus sound..

'OII..AKU T
AK MATI LAGI CIS...'''
sambil ayah mertua dia tu urut2 dada dia..
sengeh aje la si menantu "Sekurangnya pak mentua dah bangun"..katanya dalam hati.

sepatutnya dia ajar mengucap, gabra punya pasal..dia dah jadi malaikat.. 
Read more

Popular Posts

Follow by Email

Google+ Followers

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here