THE COCOON ™: May 29, 2010
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

29 May 2010

mood kije yang tak bley blah

0 EDITOR COMPLAINING
               huh.. masuk je terus tak bleh blah tol. tak tahu la camne aku nak citer ke nak cakap ke. cara kerja aku pon dah kena kritik. kata kije berpasukan. tapi ampes. dah tahu aku banyak kije, tak sempat nak handle, kot-kot la nak hulurkan tangan, meringankan beban. bukan aku tak tahu nak bahagikan kerja tapi orang lain pon bz dengan kerja derang. kalau dah nampak ada yang tak sibuk, pegi la suruh. sape yang jadi bos skang ni? aku kew?

 satu kapal tapi ada 2 org kapten.. adoiii aku laaa yang tersepit kat celah-celah ni. dah nak wat macam mana.. kuli batak la katakan. ikutkan hati aku ni memang rasa macam nak berenti kerja terus. stress tensoin, suma ada.
damn damn  laaa
Read more

Popular Posts

Follow by Email

Google+ Followers

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here