THE COCOON ™: Jan 17, 2012
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

17 January 2012

TITANIC versi Moden

0 EDITOR COMPLAINING
AFP Photo (© AFP Photo)

Titanic versi yang lebih moden. Bukan sebab terlanggar iceberg ke ape tapi sebab terlalu dekat dengan pantai. Korban nyawa setakat ni 5 orang. Kapal yang sebesar ni pon boleh jadi gitu kan kan. Kalau kat tengah-tengah laut? aku agak mesti lagi ramai yang terkorban. Nasib baik dekat dengan pantai so bantuan pon cepat la sampai. Jom kita tengok sama-sama gambar berkenaan The Costa Concordia Italy Cruise ni.
AFP Photo (© AFP Photo)

AFP Photo (© AFP Photo)

AFP Photo (© AFP Photo)

AFP Photo (© AFP Photo)

AFP Photo (© AFP Photo)

AFP Photo (© AFP Photo)

AFP Photo (© AFP Photo)

AFP Photo (© AFP Photo)

AFP Photo (© AFP Photo)

AFP Photo (© AFP Photo)

AFP Photo (© AFP Photo)

AFP Photo (© AFP Photo)

AFP Photo (© AFP Photo)

AFP Photo (© AFP Photo)

FootNote ~ Kapten kapal tak nampak tebing ke ape ni yek. Dekat sangat dah ni


Read more

Yeah Wang BESAR

2 EDITOR COMPLAINING

Yea.. wang besar datang lagi. Semenjak aku dah bertukar kerjaya ni, memang takde masa sangat nak update blog hari-hari macam selalu. Letih woo yeah. Dah duk kecoh kan orang yang akan dapat BR1M ni. RM500 sedap tu kan lagi pulak ditengah bulan ni memang bagus sangat.

Rezeki jangan ditolak, musuh jangan duk cari. Kalau orang nak bagi kita amik je dah nama rezeki kan. Wahh best pulak bila tengok orang dapat duit ni. hahah sampai speechless lak. Pesal lak speechless. Baru je sampai rumah tadi hampir gak kul 12. Terpaksa aku kerja sampai lewat malam. Penat woo tapi sabau je la kan. Dah namanya kerja. Kalau tak kerja mana kan nak dapat duit lak.

Hari Ponggal, Tahun Baru Cina menjelang tiba. Kepada sesiapa yang sambut tu aku patut ucapkan selamat menyambut la kan, Pejam celik nanti tak lama la nak puasa. Kalau seingat aku la kan. Dulu-dulu raya dengan puasa ni hujung-hujung tahun. Tapi skang dah macam makin cepat. Perasan tak? perasan tak? kan kan. Wang aku tak besar mana sangat skang ni. Yang ada dalam akaun Nuffnang cuma RM3.50 je. Jauh lagi kalau nak tunaikan yek. hahahah sabor je la

FootNote ~ bestnye tengok derang pegang duit RM500 ... wahhh
Read more

Popular Posts

Follow by Email

Google+ Followers

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here