THE COCOON ™: 12/01/2009 - 01/01/2010
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

30 December 2009

From Tanjung Malim with love

0 EDITOR COMPLAINING
gambette kudasai....hajimemashte.

hahaha... intro dah cakap jepun abis.. so, sepanjang minggu ni takde sangat cite nak kongsi. last update waktu Raya Haji aritu je. sepanjang 2 minggu ni aku balik kampung kat Tanjung Malim. macam biasa adik aku datang jb so aku pon menumpang la dia naik Hilux balik kampung.

serius cakap memang agak hilang bebanan kerja kalau cuti lama-lama neh. banyak benda boleh buat dan pikir tapi kadang-kala di pengaruhi oleh benda yang tak sepatutnya. tapi yang bagusnya dapat cakap men to men dengan ayah aku la. dapat citer la masalah yang membebankan aku tu tapi aku takde la nak mengharap apa-apa cuma nak dapat panduan hidup.

lagi sehari akan muncul tahun baru yang mana aku nak tanamkan azam aku tu. pe azam aku tak payah la aku nak bagitahu kan. tapi insya allah boleh.

semalam saje melayan Facebook. tak pasal-pasal dah jumpa kengkawan sekolah dulu. adess.. memang banyak flashback macam citer Naruto tu. kan Naruto banyak flashback. hahahahha. tetiba je teringat zaman-zaman sekolah aku neh.

Sekolah Menengah Ibrahim pastu Sekolah Menengah Tanah Merah, Pendang. memang memori banyak kat situ.

ok ar. jap lagi aku tulis lagi. ada kije nak kena buat dulu, sambil-sambil duk tengok review 999 tahun 2009 kat Tv3.


Read more

09 December 2009

Hey Now Now

0 EDITOR COMPLAINING
get early morning and i feel such a beautifool boring day. it's just a different between working in a this time and relax in just a fucking morning. hahahha

this week or should i say this month, seem look like i just sit back and relax. enjoy my vacation and looking fowardddddddd suck
Read more

Popular Posts

Follow by Email

Google+ Followers

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here