THE COCOON ™: Apr 5, 2009
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

05 April 2009

Sunday.. final destination 3

0 EDITOR COMPLAINING
assalammualaikum wbt...

macam gemapk je tajuk aku tuh... konon... takde la .. sebenarnya aku tengah tgk final destination 3 kat Cennel 5, siaran singapore. tapi pas maghrib baru layan mission imposibble 3 gak... hua hua hua..... tengah hari tadi takde la panas mana pon sebab hujan turun dengan agak lebat tapi takde la lebat mana pon sampai ke petang. tak kuar mana-mana pon aku hari ni. lepak umah sambil menikmati hari cuti aku... sebab sabtu aku kena kije, hari ahad yang sehari nih mesti aku gunakan sebaik-baiknya..


esok? kija? mesti la kija tapi .. aku kena pastikan yang aku akan bangun esok.. taknak la cuti-cuti kija lagi nih....kebelakangan nih aku dah fobia bila hujan. selama aku naik moto nih.. moto yang aku beli tahun 2004 kalau tak silap aku, sampai skang.. baru 2 kali aku eksiden la.. termasuk la yang baru-baru nih...bila eksiden sebab jalan licin tu aku jadi macam fobia la bila jalan basah... macam lebih berhati-hati lagik..

so sebab tu kita kena berhati-hati di jalan raya... bukan kita je, orang lain pun kena la beringat.. pada orang yang bawak moto nih... kena lebih berhati-hati... sekian.. wassalam..

huuuu huaaaa hhuaaaa
Read more

Late Night Show

0 EDITOR COMPLAINING

Melayan tv lcd aku hua hua hua.. tido lewat kot malam nih.. sambil tgk tv sambil la main tenet update blog aku. layan berita jap.. hehehhe. kalau takde movie best tengah malam nih jawabnya aku berjaga la main tenet.. tapi tengok keadaan gak.. kalau ngantok aku tido awal je. kalau tak... leh ar berjaga sampai pagi hahahha..


Read more

Popular Posts

Follow by Email

Google+ Followers

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here