THE COCOON ™: 2016
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

02 July 2016

Ikut la aku

0 EDITOR COMPLAINING
Sampai satu tahap, kau pikir nak mati je. Bagi kau, mati adalah penyelesaian untuk segala masalah yang mencengkam hidup kau. Mati nak bunuh diri.

Memang mati tu abis kat situ je tp kau lupa plak pasal nk hadap malaikat dalam liang lahad, nak hadap hukum dan siksa nanti. Boleh ke tahan?

Memang setiap dugaan ada hikmah tp belum maksudnya membunuh diri untuk penyelesaian kepada segala masalah.
Read more

12 June 2016

sekali kena samun daaa

0 EDITOR COMPLAINING
Setelah lama menyepi, sibuk dengan kerja tetiba tergerak hati pulak nak tgk blog yang berhabuk setelah sekian kali nya. So ape cite nak share kat sini? Tak banyak sebenarnya. Untuk pekongsian perasaan, tempat kerja kena rompak olak pagi tadi pukul 5 di kawasan Bandar Sri Sendayan, Seremban 2. Agak terkejut sbb ni kali kedua di rompak oleh makhluk lahanat yg income dqri rompakan cuma RM 41.00, so mcm mana rezeki merompak korang di bulan puasa ni? Berkat tak?

Buat tukang samun tu aku doakan semoga Allah bukakan pintu hati korang ye. Cepat la kena tangkap. Ape pon tak terlewat lagi untuk aku ucapkan Selamat berpuasa pada rakan blogger dan reader sekalian alam.

Wassalam
Read more

Popular Posts

Follow by Email

Google+ Followers

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here