THE COCOON ™: Jul 24, 2013
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

24 July 2013

Pasal Puasa

0 EDITOR COMPLAINING

Salam Ramadan semua ye. Wah wahh seronok dengan bazaarnye lagi kan, dengan koleksi makanan-makanan sampingan yang kadang-kadang ada harga yg tak masuk dek akal, ada yg cepat basi dan ada yg nampak sedap di mata tapi tidak sedap di mulut. Bila dah jemu dek dengan makanan yang ada kat bazaar, jawabnya kita masak sendiri je. 



Macam yang di "attach" ni la kan, memang makanan kegemaran dan kegumbiraan aku la ni. Sebenarnya bila check kat dapur tapi ada separuh, jawabnya jadi 5 rencah 5 rasa. Boleh la kan. Seminggu puasa aku dah kena sakit. Demam, muntah n diarrhea (kata omputehnye) bahasa sopan gitu kan. Time berbuka pon, boleh masuk satu suap je. Terpaksa la makan bubur je seminggu. 





Bercakap pasal makanan, tinggal lagi brape jam nak berbuka. huhuhuhuh selamat menahan makan minum ye semua. hahahah

Read more

Popular Posts

Follow by Email

Google+ Followers

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here