THE COCOON ™: Tak tetap pendirian
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

26 September 2008

Tak tetap pendirian

takde pendirian! tu yang aku nak citer pasal manusia yang tiada pendirian. macam lalang. kalau angin tiup ke kiri.kiri la dia pegi tapi kalau angin tiup ke kanan lak, camtu la sebaliknya.. perasaan takleh dipaksa-paksa. heheh.. betul la tuh.. lain kali, kalau tajut bermain omabk, jangan la berumah di tepi pantai. dah macam bermadah-madah aku nih.. hehehe

Hari ni last aku kerja..huhuhu.. sebab sok aku dah mula cuti. sepatutnya aku dah relax sket tapi tetiba lak ada kerja datang mencelah. aduss.. baru nak berangan pasal kampung dah ada orang potong stim aku. tapi tu la.. bila mengenangkan sesuatu tu, ermm.. jadi lemah je semangat aku. ni la.. pasal xde pendirian. sebenarnya cam la aku teringin lak. ye lah. aku paham tapi orangyg cite kat aku lak dah aku tengok cam tak paham.

kadang-kadang.. kita jangan la bermain dengan perasaan orang atau perasaan diri. jangan sampai apa yang kita cakap tu memakan diri kita sendiri. dalam kata lain xde pendirian la. yea.. sume orang boleh cakap..perangai manusia ni berubah-ubah. kompleks senang cakap kan. sesetengah keputusan tu bukan saja bergantung pada akal fikiran semata-mata tapi situasi semasa dan emosi. kalau cam situasi semasa, seseorang tu leh wat keputusan drastik. contoh ar kan. memula cakap je ar tak suka la, kawan je la, tapi akhirnya dah jadi sayang. kenapa? cuba kita sama-sama pikirkan..apa yang mempengaruhi pemikiran seseorang untuk membuat keputusan drastik seolah-olah dirinya takde pendirian? ini disebabkan keadaan dan situasi dah perasaan la.. hehehe..

hidup tanpa pegangan ibarat buih-buih sabun......bila-bila masa saja akan pecah.

0 EDITOR COMPLAINING:

Post a Comment

DON'T LET THE NOISE OF OTHER OPINIONS DROWN OUT YOUR OWN INNER VOICE AND MOST IMPORTANTLY, HAVE THE COURAGE TO FOLLOW YOUR HEART AND INTUITION ™

Popular Posts

Follow by Email

Google+ Followers

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here