THE COCOON ™: Sorry aku terpaksa Boot
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

04 September 2011

Sorry aku terpaksa Boot


Baru je lepas raya, baru je mohon ampun maaf semua tapi semua tu jadi tak guna la kan? Sori aku terpaksa boot sebab takkan aku nak duk diam je kalau aku dimalukan dalam room. Elok ke mengaibkan orang? Tak elok kan.. sebab tu aku tak cakap banyak dari pada duk kena aib nak malukan aku, terpaksa la aku buat benda gini walaupun dah lama tak wat benda camni.
Hari ahad yang membosankan sampai tak tahu nak buat ape dah. Tengok tv, online, tido dan berulang-ulang sambil menunggu utorrent aku siap download Clone Wars yang berkapasiti 6gb. Tetapi disebabkan kondisi cuaca di JB ni kurang memuaskan terpaksa la aku bukak tutup router aku bagi mengelakkan disambar petir. Maksudnya kalau hujan lebat memang aku terpaksa la offline dan off router aku. Sepatutnya kalau download guna streamyx ni tak sampai seminggu pon dah siap abis download 10gb tapi sebab cuaca tak menentu, tu yang jadi lama nak download.

huaaaa bosan hari cuti ni kalau tak kemana-mana

0 EDITOR COMPLAINING:

Post a Comment

DON'T LET THE NOISE OF OTHER OPINIONS DROWN OUT YOUR OWN INNER VOICE AND MOST IMPORTANTLY, HAVE THE COURAGE TO FOLLOW YOUR HEART AND INTUITION ™

Popular Posts

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here