THE COCOON ™: ::Satu Hari Yang Cukup Sempurna::Totally::
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

13 October 2011

::Satu Hari Yang Cukup Sempurna::Totally::



Yep.. memang hari yang cukup lengkap, sempurna dan paling best. Hari ni la. Ye.. hari ni.iaitu 13hb Oktober. Kenapa lengkap dan sempurnakan hari aku ni? Sebabnya ialah ia tetap macam hari-hari biasa yang aku lalui. Takde benda berubah dan aku masih dengan rutin harian aku iaitu Nescafe Gold(panas dan sejuk), televisyen dan internet.

Berbekalkan misi yang telah diberikan oleh Puan Tsunade, aku dan rakan sepasukan Tenten pergi berjumpa Naruto. hahahah aku dah mengarut bab anime Naruto episod 231. Wordless Wednesday untuk hari ni dah tamat. Memang takde cerita yang terbaik pon untuk aku kongsi. Cuma dalam proses nak habiskan novel Bravo Two Zero. Less talk, more typing. Err... boleh ke macam tu? aku rasa boleh la kot.

Sejujurnya kepala otak aku memang berserabut. Dah lama sangat aku tak rasa berserabut macam ni lagi lagi kalau stress pasal benda yang aku pon malas nak sebut kat sini. Aku rasa aku kena mulakan lagi semula aktiviti uTorrent aku ni. Download movie banyak-banyak pastu layan sampai lebam biji mata.Hard Disk aku memang dah penuh dengan movie yang aku download. Nak kena cari External Hard Disk pulak pasni. Biar download banyak pastu tengok movie puas2. Ada satu lagi rasanya yang aku belum tengok lagi ni tapi takde kesempatan lagi aku nak tengok kot. 

Bagi nak menghilangkan hati aku yang tengah layar lara neh.. meh kita nyanyi lagu ni ramai jomm... aku bagi lirik, korang hafal yek hahaha
miyo tokai no sora akete
kyokujitsu takaku kagayakeba
tenchi no seiki hatsuratsu to
kibo wa odoru oyamashima
Dah hafal? hahaha kalau korang nak tahu, ni la lagu dalam Laksamana Do Re Mi. hahahahahha gile punya hafal. Mesti ingat lagu J-Pop mana ntah kan. Alaaa.. lagu ni part derang naik tikar terbang tu. ha. yang tu la. Bagi nak menghilangkan lara di hati sara eh di hati aku.. moh kita nyanyi ramai ramai sambil tepuk tangan, goyang kaki. Tahu mesti taknak punya. Takpe aku nyanyi sorang-sorang.

FootNote ~ kat mana aku nak mengadu? Balai Polis? Bomba? atau Jabatan Kebajikan?

0 EDITOR COMPLAINING:

Post a Comment

DON'T LET THE NOISE OF OTHER OPINIONS DROWN OUT YOUR OWN INNER VOICE AND MOST IMPORTANTLY, HAVE THE COURAGE TO FOLLOW YOUR HEART AND INTUITION ™

Popular Posts

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here