THE COCOON ™: Naruto Live Action Videos Terbaekk
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

15 December 2011

Naruto Live Action Videos Terbaekk

Bagi aku yang ni paling terbaiklah. Aku sebagai salah seorang Kipas-Susah-Mati Naruto, memang suka sangat video yang telah dibuat oleh para peminat Naruto dan seingat aku jugak, aku dah tengok Naruto ni dari zaman aku belajar lagi. Bebudak housemate aku yang kusyuk duk download Naruto, Bleach, Fullmetal Alchemist dan banyak lagi jadi aku pon terbawak-bawak suka dengan anime.
video

Orang kata macam budak-budak je tengok kartun tapi kau tak tahu ke yang buat kartun tu bukan budak-budak? hahahah Untuk seseorang yang mampu mencipta karakter macam ni, memang hebat la bagi aku. Tak kisah la sape pon kan dan citer kartun apa pon, tetapi bagi aku derang ni memang hebat.

Kalau pembuat filem dapat buat macam ni. ish aku rasa memang terbaik lah. Result yang mengecewakan bagi aku adalah filem Dragonball tu sendiri. Tak sama pon macam kartun. Frust woo kan. Apa pon jom layan sesama video ni. Menusuk sampai ke kalbu weh hahahah

FootNote ~ sape suka tengok Naruto, angkat bulu idung cepat

0 EDITOR COMPLAINING:

Post a Comment

DON'T LET THE NOISE OF OTHER OPINIONS DROWN OUT YOUR OWN INNER VOICE AND MOST IMPORTANTLY, HAVE THE COURAGE TO FOLLOW YOUR HEART AND INTUITION ™

Popular Posts

Follow by Email

Google+ Followers

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here