THE COCOON ™: Ayaq mata....
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

03 September 2008

Ayaq mata....

pergh....

ngantok giler nih.. tahap gaban.. sampai keluaq ayaq mata waktu aku menguap..
selalu time gini aku dah g isap okok sambil pekena kopi sechewan.. beli kat mesin vendor.
baru je 60sen. dah bulan posa gini... xdak tempat la aku nak ngadu nasib mata aku yang ngantok nih.

aku macam ingat2 lupa je. aku ada kija ke.. atau xdak kija nih.. hehe.. kalau ada, mesti aku tgh wat tatau skang. hehehe.... malas nak pikir2 nih. kang aku lapo lak. ishh.. x baik tol la pikior2 cam ni kan. kalau bulan posa nih.. mmg masa tu lambat sket nak berjalan ..

banyak tol perangai manusia yang dapat aku tengok skang. cakap je nak jenis pe. aku ni menyampah la kalau dua2 eko pon sama perangai. huhuh.. sabor.kadang2 cam x berbaloi ja nak tolong orang sedangkan mende tu, sendiri cari pasal. macam orang gila. ntah bila kau nak berambus.. aku nak berambus tapi duit lak x cukup. terpaksa la aku wat muka tebal je. kekekeke.. merepek lak aku bulan posa ni. x pasal2 nanti kurang lak pahala posa aku.. ishh..ishh..

weiss.. ngantok arr.. ngantok... malas lak buat kija nihh... tolon arr.. tolong ar akuuuuu

0 EDITOR COMPLAINING:

Post a Comment

DON'T LET THE NOISE OF OTHER OPINIONS DROWN OUT YOUR OWN INNER VOICE AND MOST IMPORTANTLY, HAVE THE COURAGE TO FOLLOW YOUR HEART AND INTUITION ™

Popular Posts

Follow by Email

Google+ Followers

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here