THE COCOON ™: Pagi yang muram.....
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

03 September 2008

Pagi yang muram.....

selamat menyambut ramadhan al mubarak. dah 5 hari aku cuti je. nak g kije pun malas cam sial lak. ngantok semua ada huhhuhu.....

setakat ni takde la banyak kije sgt aku nak wat selain update blog, pastu
cari movie yang best n dunlod. kekekeke....pe lagi nak wat kan. nak melayan manga naruto
pun xde mood sangat nih.
ntah nap ear.. aku tgk enviroment tempat kije aku ni macam dalam citer golden boy lak.
hehehe... yang lain aku tgk bz je dgn kije masing2.. ada yang duk belek gamba kat pc ar,
bos bagi kije ar...macam2 lak.

aku ni pun buhsan gak kije. bukan sebab kije x best. tapi sebab ada mamat yang x best kat tempat kije aku.
huhuhuhuh... geram ni .. geram.. tapi aku tahan jee...macam nak g hentam je muka tuh.
tapi aku takde la sampai nak pukul ke hape...

buhsan2 gini.. aku dunlod ar citer Night at Museum.. walau pun aku dah tgk citer tu, aku suka ar
tgk lagi . lupa lak aku nak beli dvd citer tuh..

buhsan buhsan... bored till dead....

0 EDITOR COMPLAINING:

Post a Comment

DON'T LET THE NOISE OF OTHER OPINIONS DROWN OUT YOUR OWN INNER VOICE AND MOST IMPORTANTLY, HAVE THE COURAGE TO FOLLOW YOUR HEART AND INTUITION ™

Popular Posts

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here