THE COCOON ™: Hati bak lalang..
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

22 September 2008

Hati bak lalang..

Satu perkara yang buat aku tak suka..hati cam sial. kejap ok, kejap tak .. dan pulak yang jenis tak sedar diri. manusia ni ada banyak perangai. ada yang sanggup tikam belakang dan ada yg sanggup berpura-pura baik depan kita tapi sebenarnya jahat tu.. tuhan je yang tahu. aku bukan pe. saje je nak cakap sebab aku penah lalui semua tu. aku dah penah jumpe bermacam-macam orang. bila kita dah terkena sekali, selamanya akan kita ingat akan perbuatan seseorang itu. aku ni kan, cam leh rasa je sama ada orang tu memang betul ikhlas atau memang saje nak main-main. lagi brape hari je lagi aku nak balik kampung. keta adik aku ada masalah sket. kemik hud depan. dia dah risau. aku lagi ar risau takut kalau tak dapat balik kampung. lagi brape hari je lagi. 27 hb aku mula cuti sampai la 5hb. kalau sempat, insya allah aku akan update blog ni.

aku kadang-kadang tension ar. lemas dengan perangai manusia yang takde pendirian tetap, walaupun aku ada gak lalui camtu.. xleh nak wat keputusan... sampai suatu tahap, kita kena wat pilihan yang mana diantara yang terbaik. sesetengan orang, x daat nak menerima hakikat dan yang ni la paling susah skali kalau dah x sedar diri dan xleh nak terima hakikat atas apa yang orang lain perkatakan. bukan senang nak wat keputusan nak pilih yang terbaik. ada gak yang terpaksa lepaskan kebaikan tu dan amik yang tak elok. heheh.. ntah pe yang aku cakapkan ni.

lagi setengah jam lagi aku nak balik. bontot aku dah kebas2 nih...dbaru je aku siap sedut koleksi iklan petronas. hehehehe.. ok la .. lain masa lak aku bebel..

wasalam

0 EDITOR COMPLAINING:

Post a Comment

DON'T LET THE NOISE OF OTHER OPINIONS DROWN OUT YOUR OWN INNER VOICE AND MOST IMPORTANTLY, HAVE THE COURAGE TO FOLLOW YOUR HEART AND INTUITION ™

Popular Posts

Follow by Email

Google+ Followers

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here