THE COCOON ™: semalam sebuah tragedi
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

11 September 2008

semalam sebuah tragedi

dah berjam2 aku ngadap pc, baru aku teringat sesuatu pasal semalam. semalam aku hampir je jadik arwah.. ish.. xnak la aku arwah awal2 lagi.


ok.. al kisahnya..
ntah macam mana semalam, aku balik kija terlupa lak baca doa naik kenderaan diamana pada aku, tiap2 kali aku naik moto atau kereta, mulut ni terkumat kamit la baca doa naik kenderaan. moga2 selamat pegi dan balik. berbalik pada citer tadi.. tengah2 best la aku duk memecut ni.. macam rempit.. tapi aku naik scoot je, tengah2 nak mencilok ada la mamat mana ntah, bawak keta, kuar dari lorong secara mengejut.. aku pun pe lagi.. brek ala2 tokyo drif gitu..nasib baik x terlanggar keta. kalau tak..mmg abis la aku semalam.


yang bagusnya pulak hehehe..bukan sekali tapi 2 kali jadi camtu. bila dah jadi kali kedua benda yang sama terpaksa la aku amik langkah berhati-heti supaya tak menjadi untuk kali yang ketiga. terus mulut aku terkumat kamit baca doa.


alhamdulillah aku selamat gak sampai kat umah. balik umah aku mmg banyak terpikir, kalau tuhan nak tarik nyawa kita ni, sekejap je. bila2 pun bley..so.. kesimpulannya, kena la kita ingat tuhan. bukan time susah je tapi setiap saat..




wassalam

0 EDITOR COMPLAINING:

Post a Comment

DON'T LET THE NOISE OF OTHER OPINIONS DROWN OUT YOUR OWN INNER VOICE AND MOST IMPORTANTLY, HAVE THE COURAGE TO FOLLOW YOUR HEART AND INTUITION ™

Popular Posts

Follow by Email

Google+ Followers

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here