THE COCOON ™: si jeeva nak buka posa..
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

06 September 2008

si jeeva nak buka posa..


kelakor lak aku tgk gamba nih. tamak semcam lak tu.. tapi non muslim arr.. aku amik gambani sekdar nak tunjuk mcm mana yang di panggil pelahap.. bila tgk gamba ni je.. aku tergelak sorang2 lak.. kekeke.. adusss... mcm mana la wes nafsu makan sampai cam tu skali. lauk melambak2 cam tu. perut manusia leh ke sampai ke tahap cam tu skali..


peringatan di bulan posa..selalunya.. bulan posa cam gini la ramai yang nak jadi tamak haloba. nafsu dairi diri sendiri yang wat kita membazir. cuma perlu pikir positif je. nafsu mmg nak makan banyak, pe kata beli je sekit, pastu makan, kan dah kenyang, mende lain dah tak tgk dahh..


dah masuk hari ke-6 puasa.. mmg mencabar mental fizikal betul. aku ni dah nyaris nak ponteng kije banyak hari disebabkan malas nak bangun...kena lak arini ari sabtu. orang lains sedap tido, aku lak yang kije. huhuuhuh... lomah badan den .. tapi takpe.. sekurang2nya.. tak kerana internet ni ler.. tu yang aku dtg gak kije nih.. kalau tak, jgn harap ar.. hahahha... jahat tol aku..


ok la.. eppun au nak ucap selamat berpuasa utk semua orang..


wassalam

0 EDITOR COMPLAINING:

Post a Comment

DON'T LET THE NOISE OF OTHER OPINIONS DROWN OUT YOUR OWN INNER VOICE AND MOST IMPORTANTLY, HAVE THE COURAGE TO FOLLOW YOUR HEART AND INTUITION ™

Popular Posts

Follow by Email

Google+ Followers

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here