THE COCOON ™: kisah sempena musim haji...
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

17 November 2008

kisah sempena musim haji...

Al kisah sepasang warga tua yg nak kerjakan haji,mereka ni dari kampung sabulan dekat dgn mengatai sabah maka tersebutlah kisah di dalam penerbangan MAS, pilot pun cakap diorg dah dekat dgn jeddah...

pastu pramugari pun kasi lah kad utk urusan imigresen. makcik tisya(bukan nama sebenar) pun tanye lah kat suaminye pakcik daus(pun bkn nama sebenar)...

disebabkan kad tulisan ingeris dan arab lalu mak cik tisya pun tanye..

bang...N...A. M. E tuh apa bang..pakcik daus: hish mak nye...name tuh nama lah...dah... tulis nama maknye kat situ...

emm....bang nih lagi satu saya tak paham...A.G. E nih apa bende...paknye pun jawab owh...tuh umo maknye...ha. .tulis umo maknye kat situ...

mak cik tisya pun biasalah tanye lagi ...

S.E.X ni apa pulak bang....

hish awk nih tanye tuh pelahan2 lah nanti orang dengar

kenape bang...tanye makcik tisya.

pakcik daus kerukan dahinye...hai tak jawap pun susah nih..kenapalah tanya soal2 macam ni waktu org nak naik haji...pesis dalam hati pakcik daus.

cepat lah bang....saya nak isi nih...desak makcik tisya.

iye..lah.... ha. ..awak tulislah kat situ 3 kali seminggu...

0 EDITOR COMPLAINING:

Post a Comment

DON'T LET THE NOISE OF OTHER OPINIONS DROWN OUT YOUR OWN INNER VOICE AND MOST IMPORTANTLY, HAVE THE COURAGE TO FOLLOW YOUR HEART AND INTUITION ™

Popular Posts

Follow by Email

Google+ Followers

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here