THE COCOON ™: Ahlan Wahsahlam...
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

03 April 2009

Ahlan Wahsahlam...

assalammualaikum wbt..

Hari jumaat, penghulu segala hari dan hari yang penuh keberkatan dimana semua umat islam didunia akan berkumpul untuk solat jumaat.

hari ni gak aku tak pegi kije. patut aku bagitahu ke tak.. haha.. tak payah ar. segan ar aku nak bagitahu sebab tapi kalau bebudak opis aku nih.. derang dah agak dah kalau jumaat mesti aku tak datang kije. dah macam pola la.. setiap jumaat nak ponteng je aku nih.. tapi minggu lepas aku datang kije gak.

dah agak buhsan gak nih... hahah... tapi tu la.. sebab aku tak datang kije pon pasal personal matters, maksudnya takleh nak bagitahu la pe masalah aku nih kan. arghh.. buhsan buhsan buhsan... tido ar dulu

0 EDITOR COMPLAINING:

Post a Comment

DON'T LET THE NOISE OF OTHER OPINIONS DROWN OUT YOUR OWN INNER VOICE AND MOST IMPORTANTLY, HAVE THE COURAGE TO FOLLOW YOUR HEART AND INTUITION ™

Popular Posts

Follow by Email

Google+ Followers

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here