THE COCOON ™: Best tol hari nih
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

01 April 2009

Best tol hari nih

assalammualaikum wbt...

bertemu lagi kita di rancangan adik @ 9.. haha.. cam pengacara rancangan lak aku nih.. perasan je lebey. pe yang best pasal hari nih? hari nih sama gak macam hari hari yang lain..takde beza cuma yang membezakanya ialah, aku rasa macam best je bila dah sampai masa nak balik kije. hahaha.. tu je yang aku nak bagitahu.


tapi hari nih aku balik lewat. memandangkan hujan turun dengan lebat dalam pukul 4.30 tadi, sampai la ke pukul 6 lebey macam tu ar. bukan pe, aku nih dah serik la dengan hujan dan jalan licin. jadi macam fobia sket. satu aku nak bagi tahu dan kongsi pendapat... kita nih dah berhati-hati buat semua benda dan kerja tapi kalau orang lain tak berhati-hati dan ambil berat macam kita pon tak guna gak kan. macam tu la yang jadi kat aku nih, aku dah berhati-hati gak... tapi sama je. tetap eksiden gak. teruk kan macam tu. tapi takpe. aku dah full recovery nih kira dah ok la cuma tempat luka tu gatal-gatal sket. korang tahu je la macam mana rasa bila rasa nak garuk je tempat luka tu... hehehhe..

minggu lepas ex housemate aku merangkap gak orang yang rapat dengan aku, ada kol. hahah... dah lama giler aku tak dengar pasal dia. dia pon dah gelakkan aku je. apa taknya, slang kedah dah tenggelam abih, yang nak masyuk slang johor je... hahaha.. cam sial je aku nih. dia cakap nak kasi hp dia kat aku, tunggu punya tunggu, takde respon pe pon.... num opis dia aku lak terdelete. opss.. silap, bukan ter"delete", tapi aku nyer call log tu dah automatic padam lepas sehari. memang aku setup hp aku macam tu pon... huhuhuh...

nih aku ada pesanan untuk memba aku nih...weh emi... kol aku balik. num hp hang nih aku takdak ...

sekian,

wassalam...

Berkhidmat Untuk Negara.
acidness

0 EDITOR COMPLAINING:

Post a Comment

DON'T LET THE NOISE OF OTHER OPINIONS DROWN OUT YOUR OWN INNER VOICE AND MOST IMPORTANTLY, HAVE THE COURAGE TO FOLLOW YOUR HEART AND INTUITION ™

Popular Posts

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here