THE COCOON ™: Sunday.. final destination 3
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

05 April 2009

Sunday.. final destination 3

assalammualaikum wbt...

macam gemapk je tajuk aku tuh... konon... takde la .. sebenarnya aku tengah tgk final destination 3 kat Cennel 5, siaran singapore. tapi pas maghrib baru layan mission imposibble 3 gak... hua hua hua..... tengah hari tadi takde la panas mana pon sebab hujan turun dengan agak lebat tapi takde la lebat mana pon sampai ke petang. tak kuar mana-mana pon aku hari ni. lepak umah sambil menikmati hari cuti aku... sebab sabtu aku kena kije, hari ahad yang sehari nih mesti aku gunakan sebaik-baiknya..


esok? kija? mesti la kija tapi .. aku kena pastikan yang aku akan bangun esok.. taknak la cuti-cuti kija lagi nih....kebelakangan nih aku dah fobia bila hujan. selama aku naik moto nih.. moto yang aku beli tahun 2004 kalau tak silap aku, sampai skang.. baru 2 kali aku eksiden la.. termasuk la yang baru-baru nih...bila eksiden sebab jalan licin tu aku jadi macam fobia la bila jalan basah... macam lebih berhati-hati lagik..

so sebab tu kita kena berhati-hati di jalan raya... bukan kita je, orang lain pun kena la beringat.. pada orang yang bawak moto nih... kena lebih berhati-hati... sekian.. wassalam..

huuuu huaaaa hhuaaaa

0 EDITOR COMPLAINING:

Post a Comment

DON'T LET THE NOISE OF OTHER OPINIONS DROWN OUT YOUR OWN INNER VOICE AND MOST IMPORTANTLY, HAVE THE COURAGE TO FOLLOW YOUR HEART AND INTUITION ™

Popular Posts

Follow by Email

Google+ Followers

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here