THE COCOON ™: Takde kije la ni
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

09 September 2012

Takde kije la ni

Malam ini kita kije overtime penyamun suma. Ai ai cip. Hahaha takde kije sangat sampai aku duk ulang tayang tengok movie P. Ramlee ni shiok woo walau pun dah brape kali tengok tapi x bohsan.

Ape plak aktiviti orang lain time2 gini yek. Kat jb ni dah hari-hari hujan, tapi x lama la hujan. Jenis hujab kejap2 he. Sape naik moto ni mmg kena prepared la baju ujan siap2. Karang x sempat nak g kije memang dav basah lencun suma. Ape pon all the best utk aku. Hahaha

1 EDITOR COMPLAINING:

Hanif Idrus said...

Lama tak dgr kabar....
Sini panas sangat!!!!!

Post a Comment

DON'T LET THE NOISE OF OTHER OPINIONS DROWN OUT YOUR OWN INNER VOICE AND MOST IMPORTANTLY, HAVE THE COURAGE TO FOLLOW YOUR HEART AND INTUITION ™

Popular Posts

Follow by Email

Google+ Followers

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here