THE COCOON ™: Happy New Year?
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

20 January 2010

Happy New Year?

assalammualaikum wbt..

Oyasumi nasai. memandangkan aku posting blog ni memalam buta, aku ucapkan je selamat malam. Lagi pon aku duk taip ni sorang-sorang gak ibarat aku bercakap sorang-sorang juga. Apa yang aku nak inform kat sini cuma er.. ni posting aku yang terbaru untuk tahun 2010 ni walaupun dah lepas brape hari ntah tahun baru yang aku pon tak berapa nak amik tahu sangat ni hehehe..

ok. yang sebenarnya aku tgh update blog ni, letak note untuk adik aku yang baru nak belajar format pc. tu la selalu aku duk buat bukan nak amik tahu ke, nak tengok ke apa kan, heheheh bila dah jadi baru la nak tahu. kalau hantar kat kedai pon silap-silap dekat rm50 gak leh abis. emm.. apa aku nak cakap tadi. ishh tadi dah terlintas pe yg aku nak taip ni, alih-alih je terus hilang lak.


lupa aku nak ucapkan terima kasih pada komen-komen bernas yang aku terima dari anonymous yang sudi memberi komen bernas gak la kan walaupun blog aku ni tak seberapa sangat tapi aku bangga la ia menjadi sebahagian dari hidup aku yang aku nak kongsi dengan sesape pon. haahha bukan nya per, sekurang-kurangnya leh ar latih jari jemari aku untuk menaip dengan lebih pantas. kan kan kan.. hak hak hakk

idea dah datang, skang ni aku banyak je duk lepak kat facebook, bukan wat apa pon sangat tapi lebih duk main game Farmville. hahahha adesss.. layan je, dan yang paling penting aku dapat la berhubung dengan bekas rakan sekolah lama aku dulu. huhuh tu yang best tu. kira bagus gak lak facebook ni kan, kalau tak sorg dua je aku dapat keep in touch, skang dah ramai.

tahun dah masuk tahun baru, bila aku nak mula hidup baru???

wassalam

0 EDITOR COMPLAINING:

Post a Comment

DON'T LET THE NOISE OF OTHER OPINIONS DROWN OUT YOUR OWN INNER VOICE AND MOST IMPORTANTLY, HAVE THE COURAGE TO FOLLOW YOUR HEART AND INTUITION ™

Popular Posts

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here