THE COCOON ™: sorry for everything??
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

25 February 2010

sorry for everything??

salam all

sebenarnya aku tak tahu sangat nak tulis pe kat sini. ada la sket sket blur.. kadang - kadang tu macam terkilan pon ada kot. heheheh terkilan sebab pe? sebab aku pon tak tahu. saje syok nak terkilan sengsorang.

dalam 2-3 hari ni aku pon macam moody gak. tak tahu la nape. ke aku ada terasa dengan sesape? mungkin gak kot. tapi tak kisah la semua tu. bukan penting mana pon. tak banyak gak aktiviti yang aku buat so memang aku agak blur nak tulis story kat sini. huaaaaaaa blur n blur.... help me.!!!

skang ni musim panas la pulak. nak tido malam-malam pon susah. yelah kul 1 pagi pon aku leh lagi bersiram dalam bilik mandi. duduk kejap je badan dah melekit sebab berbahang dalam bilik ni. tempat lain tak tahu la kan. terpaksa la ber boxer je aku tiap-tiap malam padahal memang pon aku pakai boxer je pon kalau tido. hahahahaa ampeh lak

untuk sesape yang berkenaan aku nak bagitahu la sorry sebab terpaksa la delete korang dari friend list aku. tak kira la delete kat mana-mana pon. aku ni angin jenis pelik sket. ikut suka ati perut aku la kalau aku nak remove dari friend list. bukan ada yang kisah pon kalau tak berkawan dengan aku kan dan macam tu la gak aku, yang tak kisah sape nak berkawan ke, taknak berkawan ke apa sooo on... aku tak peduli sangat.

lebih baik aku macam ni dari aku duk tanggung azab sengsorang. hahahah duk baca ntah apa-apa ntah yang di posting. naikkk menyampahhhh. i just nobody but a useless guy. hahahahah musim sakura juga yang ku tunggu... huhuhuhu

jom g mampos...


0 EDITOR COMPLAINING:

Post a Comment

DON'T LET THE NOISE OF OTHER OPINIONS DROWN OUT YOUR OWN INNER VOICE AND MOST IMPORTANTLY, HAVE THE COURAGE TO FOLLOW YOUR HEART AND INTUITION ™

Popular Posts

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here