THE COCOON ™: Macam Bangsat!!!!!!!
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

07 March 2010

Macam Bangsat!!!!!!!

    serius aku cakap... dengan ko (pc aku), kau jugak (Facebook) dan ko (YM) dengan semua semua sekali memang nak kena terajang terus.. aku rasa macam nak amik tukul kuku kambing tu kasi hempuk pastu ketuk sampai keyboard ni pecah.. pastu lagi seko mouse yang macam shiaaalll ni.. memang nak kena baling ke laut atau ke dinding, tak pon nak kena rendam dalam air.. lagi bagus aku lempar terus ke luar tingkap.. biar keta lenyek-lenyek ko sampai berkecai...

asal aku nak balas ym orang je orang cakap aku bz.. bukan aku bz laaaaaaaaaa!!!!!  komputer shial aku ni la yang duk freeze je memanjang. silap-silap ada lak komputer yang nak kena jirus dengan Tea O' panas aku ni.. hangin ... hangin... memang hanginnnn malam-malam gini... bukan hangin dekat korang tapi hangin dekat ko(pc burukss aku) la.

memang nak kena cari laptop cepat-cepat la. sungguh saiko bila aku guna komputer ni. saikooooo... tahap cipan lipan cipanzi.... damn damnnnnn, padan la dengan usia yang mencecah ke 5-6 tahun dah.. upgrade mende pon tak. asyik nak overclock je, habis la jahanam hard disk aku suma ni... sib baik la ada penyelamat 1 lagi hard disk. lagi dua hard disk aku dah arwah.. ingat nak cari je kedai yang leh repair hard disk ni.. ada tapi susah nak cari.

huhuh skang ni aku dah kena tido awal la.. hahha sebab dah bertuka profession.. kekekeke.. segan lak aku nak cakap.. biar la  aku kija pe pon.. asalkan aku kije dahh... so memang takleh nak online n facebook selalu. huhuhu


salam.

0 EDITOR COMPLAINING:

Post a Comment

DON'T LET THE NOISE OF OTHER OPINIONS DROWN OUT YOUR OWN INNER VOICE AND MOST IMPORTANTLY, HAVE THE COURAGE TO FOLLOW YOUR HEART AND INTUITION ™

Popular Posts

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here