THE COCOON ™: I couldn't believe the ridiculous weather on Sunday!
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

25 September 2011

I couldn't believe the ridiculous weather on Sunday!

Ahad yang membosankan. Tido lewat pon bangun awal, tido awal pon bangun awal gak. Kalau tak tido, baru la dapat bangun lewar. Tapi pegi pasar, beli makanan tengahari aku, Nasi Ayam. Ingat nak cari dvd movie best-best ke tapi takde yang berkenan di hati aku jugak.
Balik umah tengok Nasi Ayam yang aku beli tadi. Cari jugak mana air Nescafe ais aku beli tadi...adoii orang tu lupa bagi la pulak. Dah la aku dah siap bayar semua. Dahh teringat-ingat nescafe ais. Nak buat ke nak beli? Rasanya kena buat jugak la neh. Semalam family aku datang JB jumpa aku. Actually derang datang jalan-jalan kat Melaka. Jumpa adik perempuan aku yang bekerja kat sana. Pastu derang datang jalan-jalan sini je jumpa aku, Seronok jugak la sebab raya hari tu aku tak balik kampung, so derang darang jumpa aku kat sini. Adik aku pulak duk cerita nak bawak kuar Chevrolet Cruze bulan depan.. adoi berbulu dengar. Harga keta dah boleh bawak kuar Fairlady dengan Skyline dah tu hehehe. tapi takpe la dah dia minat kereta gitu.

Ok. Dah blur. Bosan. Dah blogwalking tadi. Nothing different and catchy entry yang dapat buat aku tertarik untuk dibaca hari ni. Sekian. 

FootNote ~ foot note bergambar
 

0 EDITOR COMPLAINING:

Post a Comment

DON'T LET THE NOISE OF OTHER OPINIONS DROWN OUT YOUR OWN INNER VOICE AND MOST IMPORTANTLY, HAVE THE COURAGE TO FOLLOW YOUR HEART AND INTUITION ™

Popular Posts

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here