THE COCOON ™: ::Jom Ber"streaming":: Chelsea vs KRC Genk::
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

19 October 2011

::Jom Ber"streaming":: Chelsea vs KRC Genk::

Pukul 2.45 pagi kejap lagi ada perlawanan bola sepak. Yeahh best ni.Semestinya aku tengah menunggu walaupun lambat lagi, pasukan bola favorite aku iaitu Chelsea. Disebabkan aku dah ada kemudahan untuk tengok streaming tanpa tengok kat Astro atau kedai mamak, dapat la aku layan.

Bagi yang tak dapat nak tengok bola tapi teringin nak tengok, korang boleh skrol kat bawah sekali blog aku tu. Kat situ ada tempat untuk tengok Live Football Streaming.  Untuk game hari ni aku cuma nak tengok Chelsea vs  KRC Genk.


Ada lagi perlawanan yang bagi aku agak best jugak tapi waktu yang sama. Kira bertindih. Tapi tu aku tak tengok dulu yang penting tengok game Chelsea dulu. Maaf kalau entry yang tak menarik. Mood aku untuk blogging takde pulak hari ni. Mungkin sebab hujan sepanjang hari buatkan otak aku tepu nak pikir apa benda yang aku nak cerita. Ada cerita nanti rajin la aku menaip.

FootNote ~ My prediction... 3-1 hahaha

2 EDITOR COMPLAINING:

precious cla said...

Blue Team chaiyookk!! Chelsea da best!

Unknown said...

yeahhh go Chelsea!!!

Post a Comment

DON'T LET THE NOISE OF OTHER OPINIONS DROWN OUT YOUR OWN INNER VOICE AND MOST IMPORTANTLY, HAVE THE COURAGE TO FOLLOW YOUR HEART AND INTUITION ™

Popular Posts

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here