THE COCOON ™: ::Kalau Rumah Korang Berhantu?::Mana Nak Lari?::
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

31 October 2011

::Kalau Rumah Korang Berhantu?::Mana Nak Lari?::

amityville horror house
Entry yang scary and creepy kot. hahaha baca lak malam gini...aku nak tany sikit, Apakah tempat yang korang paling takut sekali nak pergi? kubur? Seronok kalau dapat tengok cerita seram, realiti seram dan sebagainya kan. Takut, seram, dan macam-macam perasaan yang takleh nak digambarkan oleh perasaan. Macam nak menjerit pon ada. Macam nak balik umah, terus baring atas katil, pastu selimut tebal-tebal sebab takut. heheheh

Kalau takut, kat mana tempat yang paling korang rasa selamat? Rumah? betol ke rumah tu tempat yang paling selamat untuk kita kalau kita takut? hahaha banyak betol soalan aku yek. Macam mana kalau aku cakap rumah bukan tempat yang selamat macam mana? hahahaaha fuhhh.. abis...
Kalau rumah yang kita rasa tempat yang paling selamat untuk kita hindari dari rasa takut, macam mana kalau rumah tu sendiri tu berhantu? kat mana kita nak rasa selamat. kan kan...Ini lah yang aku rasa bila tengok Paranormal Activity. Alaa. cerita seram yang tengah meningkat naik skang ni. Dah masuk nombor 3 dah. Benda yang boleh kita amik dan pikir saje. Jangan amik serius sangat, Walaupun korang pikir ala.. berlakon je tu, biasa la kan tapi kalau dalam realiti, macam mana kita nak hadapi benda tu. Tempat yang paling selamat adalah tempat yang paling menakutkan. Penyelesaian korang macam mana? nak lari kat tempat lain atau hadap je apa yang datang?
Disebabkan kita sentiasa di omongkan dari waktu kecik dengan benda-benda yang selalu orang duk usik kita, sebab tu kita mudah nak meremang, mudah nak takut segala bagai. Bukan aku nak cakap aku tak takut hahah takut memang takut tapi aku tak mintak la bagi nampak benda-benda tu semua. Iblis syaitan tu wujud dan kalau ia nak memperlihatkan dirinya sebenar pada kita dalam bentuk yang kita panggil, pocong, langsuir atau hantu raya sekali pon, tu datang dari alam jin dan syaitan.

Tetiba cakap pasal benda yang scary je kan. Aku pon tak tahu nape aku nak cakap pasal ni. Saje je kot. hahahaha. Cuma nak berkongsi pandangan dan pendapat. Andai tempat kita tinggal tu pon rasa tak selamat dan takut, kat mana lagi kita nak duduk eh? huaaaa hahahahahhaa

FootNote ~ Rela hamba rela..... hehehehe

2 EDITOR COMPLAINING:

cik ciput said...

mana2 tempat pon benda tu ada...cuma nampak x nampak je..

*tetiba meremang bulu roma..arghh!

AcidFlynN Wraith said...

huaa memang betol. sentiasa ada tapi kita je yg tak nampak kan kan hheh

Post a Comment

DON'T LET THE NOISE OF OTHER OPINIONS DROWN OUT YOUR OWN INNER VOICE AND MOST IMPORTANTLY, HAVE THE COURAGE TO FOLLOW YOUR HEART AND INTUITION ™

Popular Posts

Follow by Email

Google+ Followers

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here