THE COCOON ™: Tetiba jeer?
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

09 February 2012

Tetiba jeer?


Ha'a. Memang tetiba je. Rasanya aku memang dalam kategori pengguna tegar yang selalu duk mengadap depan pc. Boleh dikira dengan jam. Kalau 5 jam tido maksudnya baki jam lagi tu aku duk mengadap pc. Ape yang tetiba? Mata aku jadi pedih pulak tengok mende ni. Macam nak berair air jeee mata aku. aiseymen... mana mungkin mengadap depan pc pastu tetiba jadi macam nak nangis. hahaha pelik.

Aku baru nak plan balik kampung esok tapi adoi hai... macam orang kata, merancang kalau tak jadi tu maksudnya memang takde rezeki la kot. Mana rezeki ni eh. hehehe semalaman aku memang dalam situasi kuarantin sebab kepala otak dalam keadaan stress. Stress pasal blog? nop. Kalau blogging ni takdenye yang buat stress. Tapi bila macam-macam duk datang je dalam kepala otak memang selalu sangat la aku boleh stress. Check analytic aku pon tak brape nak bagus sangat. Kalau nak dibandingkan dengan tahun lepas punya posting, memang mencanak naik je orang baca. heheh Terima kasih pada pembaca.


Musim hujan dah kurang skang kan? Memang panas berbahang je sampaikan ada satu masa tu aku jadi macma malas sangat nak keluar rumah. Yela bila tengok matahari tegak kat kepala. Er.. macam mana aku tahu matahari tegak kat kepala? korang tengok la bayang-bayang korang waktu tengahari dalam pukul 12 ke 1 ke kan, kalau bayang-bayang korang duduk kat bawah tapak kaki korang maksudnya memang matahari tu tegak atas kepala je la.Takde condong ke mana-mana pon. Kan panas terik tu.

FootNote ~ Tetiba je lagi aku macam terhenti. huaagghhh blur pulak.

2 EDITOR COMPLAINING:

sha my heart said...

lor, tak elok hadap sangat Pak Cik (PC). kahkah..

sekarang ni memang panas. Kat Utara Msia lagi panas. tapi sekarang sha kat Melaka, kurang sikit panasnya.

AcidFlynN WratiH said...

bila tak hadap pastu hadap balik, memang berair mata. hehe memang musim panas kan skang. Sha kat melaka? jauh berjalan tuh

Post a Comment

DON'T LET THE NOISE OF OTHER OPINIONS DROWN OUT YOUR OWN INNER VOICE AND MOST IMPORTANTLY, HAVE THE COURAGE TO FOLLOW YOUR HEART AND INTUITION ™

Popular Posts

Follow by Email

Google+ Followers

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

Loading...

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here