THE COCOON ™: Life Book part tak tahu
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

23 May 2008

Life Book part tak tahu

assalammualikum wbt..

pagi tadi aku bangun awal. ada gak dlm pukul 6, tapi bangun je awal, badan x bergerak pun dari katil. dalam pukul 6.15 gitu baru bangun ank g mandi. ntah kenapa tiap2 kali bangun pagi je mest dahaga sgt2. selalu la gitu.

dah brape hari aku kurangkan merokok. dah x isap sekerap dulu lagi. pastu dah banyak gak aku tinggalkan kaffein, dah ta minum kopi, nescafe. tapi kadang2 gak pekena ali cafe. hehehe.


semalam ada 2 org new member baru masuk. tapi engineer la. pompuan dua2. cina dan melayu. tempat aku ni kurang skit laki. banyak je pompuan take over. hehehe.. baru tahu mcm mana rasa kan. bagi aku ok la sebab pengalaman baru. jarang dapat suasana kerja mcm ni. tempat kija aku sebelum ni pun kena berjumpa dgn orang ramai. kira ok la sket kalau bab2 komunikasi nih.

pastu aku kerja kuat sket seblum ni, jalan kehulu kehilir, kejap g stor, kejap g office, kejap g selling floor. pendek kata, x duduk setempat la. hehehe.. org lain nampak cam ngular lak. tapi takk. aku wat kija sebenarnya..

hehehe

0 EDITOR COMPLAINING:

Post a Comment

DON'T LET THE NOISE OF OTHER OPINIONS DROWN OUT YOUR OWN INNER VOICE AND MOST IMPORTANTLY, HAVE THE COURAGE TO FOLLOW YOUR HEART AND INTUITION ™

Popular Posts

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here