THE COCOON ™: life will never getting better
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

23 May 2008

life will never getting better

erm... pe yang aku nak tulis. mcm banyak idea tapi aku tak tahu nak mula mcm mana kan.
hidup ni kdg2 bosan dansibuk dgn semua urusan. setiap org, ada masalah masing-masing, tak terkecuali aku. hidup pun kena hadapi masalah, mati pun kena hadapi gak.


banyak benda aku nak kena pikir skang berbanding dulu. kena wat banayk keputusan pastu kena lak wat pilihan terbaik dari pilihan-pilihan yang aku ada. ingat senang ke nak wat pilihan? bukan macam ujian UPSR, SPM.. huhuhuh..
pe yang aku tahu, setiap pilihan yang aku buat akan mempengaruhi setiap tindakan aku. tol tak. best gak skali sekala meraban sowang dlam blog ni. sekurang-kurangnya, kalau xde tempat aku nak lepaskan keluhan pun, kat sini pun jadi la.. hehehe..

0 EDITOR COMPLAINING:

Post a Comment

DON'T LET THE NOISE OF OTHER OPINIONS DROWN OUT YOUR OWN INNER VOICE AND MOST IMPORTANTLY, HAVE THE COURAGE TO FOLLOW YOUR HEART AND INTUITION ™

Popular Posts

Follow by Email

Google+ Followers

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here