THE COCOON ™: surat cinta sape ntah
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

20 July 2008

surat cinta sape ntah

Valentine hari tu ayang tanya tang mane kite sayang kat ayang. Time tu kite tak dapat nak jawab. Semalam ayang merajuk ngan kite, kite dah penat nak layan. Ayang call kat kite kite malas nak jawab. Tang mane erk kite sayang kat ayang? Semalaman kite duk pk soalan tu. Pernah ke? Maybe tak sedalam cinta Titanic atau Taj Mahal. Sayang kite kat ayang sangat la kerdil. Sebab tu la ayang selalu merajuk erk? Tak tahula, setahu kite:


1. Sebelum kite kenal kat ayang, setiap sem kite dapat Anugerah Dekan.Bile dah kenal ngan ayang, setiap sem kite repeat paper. Sebelum kenalngan ayang kite belajar pakai duit biasiswa, lepas kenal ngan ayang,keluar makan lagi nak mintak duit ngan emak kite.


2. Kalau ade 1 buah epal, kite bagi je kat ayang. Kalau ade 2 buah epal,kita bagi yang besar kat ayang.


3. Kalau kite makan ikan, ayang makan tang badan ikan tu, kite pulamakan tang kepala ikan tu je.


4. Ayang ni tak la cun sangat, tapi kite tak pernah kutuk ayang tak cun.Tapi kite yang hensem ni ayang lagi nak kutuk ngan member depan kite, kata kite tak hensem langsung. Eera Fazira berlalu depan mata, kite diam je. Takut kalau puji kang ayang marah. Mat Indon duk depan Sogo ayang gi ngorat time kite gi tandas. Siap mintak nombor tepon depan kite lagi.


5. Kalau keluar ngan ayang, ayang slambe nak makan Starbucks, kite tipukite dah kenyang, padahal bile dah sampai kat umah kite makan mee maggi.


6. Sebelum kenal ngan ayang., kite tak pernah ade girlfriend. Selepas ayang kenal ngan kite, genaplah koleksi ayang ada 20 boyfriend kesemuanya. Kite tak pernah marah ayang plagirl, dah tu ayang kata kite cam sami buddha.


7. Kalau ayang rasa nak cium kite, ayang cium terus tak pernah tanya pun. Tapi bile kite rasa nak cium ayang, lepas tanye lagi nak kene reject.


8. Ayang selalu pukul dada kite, tampar muka kite, cubit peha kite, kitetak pernah tengking sekali pun, apatah lagi nak cubit, nak tampar, nakpukul?


9. Pernah ayang tanya kalau ayang jatuh cinta ngan laki lain, kite nak buat ape. Kite kate kite nak bunuh laki tu. Tapi bile kite tanya kalau kite jatuh cinta kat pompuan lain, ayang nak buat ape, ayang kata nak bunuh kite, emak kite, ayah kite ngan nenek kite.


10. Kite beli mask Clinique ngan ayang harga RM300 kite kate harga RM30.Ayang beli jam tangan kat kite harga RM30 ayang kate harga RM300.


11. Setiap kali berjumpe kite bagi hadiah kat ayang, tapi setiap tahunbirthday kite ayang kate dah lupe.12. Aritu ayang peluk kite kate nak sangat romen ngan kite, kite kata tak boleh, dosa. Ayang kate kite tak sayang ayang. Pastu semalam ayang pakse kite romen ngan kite. Kalau tak ayang nak break ngan kite. Ok pukul 2 pagi kite sanggup bawak motor sampai Jalan Pahang nak beli kondom. Ayang kate saje je nak test kite, pastu marah kite keji. Kite diam je duk tepi akuarium... tengok ikan emas tengah romen.


13. Kite rosakkan headphone walkmen ayang, kite ganti satu discman baru. Ayang rosakkan kerete kite, ayang buat derk je.


14. Sekali ayang demam, kite kene diet 2kg nak jaga ayang. Sekali kitedemam, ayang tambah berat 2kg sebab abiskan makanan kite.


15. Kite tak pernah kata ayang pendek, ayang marah kite tinggi sangat,member ayang ketawakan ayang.


16. Ayang datang umah kite, kite tido sofa, kite datang umah ayang, kitegak yang tido kat sofa.


17. Mak kite belikan rantai Tiffany ngan ayang. Mak ayang tak pernahajak kite makan kat umah ayang walau sekalipun.


18. Kucing umah kite bersalin, kite bagi anak kucing yang paling cutekat ayang, 2 hari je ayang bela, kucing tu dah mati. Ayang tak kate pape pun. Ayang bagi ikan emas yang dah dekat mati kat kite, 2 hari kitebela dah mati. Ayang kata nak bunuh semua anak kucing kite.


19. Ayang kalau nak pakai duit kite, terus ambil takyah bagitau. 30 ke80 ke seratus ke selagi wallet kite ade duit. Aritu kite nak pinjam 10ringgit sebab terlupe bawa wallet, ayang kate kite kedekut.


20. Birthday ayang kite tak pernah terlupe. Birthday kite arini ayang tak pernah ingat.hmm...huk... huk....

0 EDITOR COMPLAINING:

Post a Comment

DON'T LET THE NOISE OF OTHER OPINIONS DROWN OUT YOUR OWN INNER VOICE AND MOST IMPORTANTLY, HAVE THE COURAGE TO FOLLOW YOUR HEART AND INTUITION ™

Popular Posts

Follow by Email

Google+ Followers

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here