THE COCOON ™: terkantoi
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

20 July 2008

terkantoi

Pada satu hari, si suami balik dari kerja dan mendapati si isteri tengah bergaduh besar dengan maid indonesianya. ..maka si suami dengan hati yg suci ingin lah jadi org PBB jap, nak tolong damaikan suasana.. maka bertanyalah si suami ngan suara yg lembut pada isterinya.

"Apa hal ni Yang....kenapa bising2 ni".....jawap si isteri dgn nada marah..."ni hah!!!!! seluar dalam i hilang, tentu si Tuti (nama ni rekaan semata2) yang curi seluar dalam Gucci i yg mahal yg i beli kat ********* Beijing tuhh!!! "
Disambut pulak oleh si suami ...." alahai Yang ni, takkan lah sebab hilang satu helai seluar dalam pun nak bising sekawasan perumahan. Dah, dah,nanti Abang belikan ganti yg lebih mahal dan seksi lagi..." 

Berkata lagi si isteri... "Tapi bang, kalau sehelai i tak sakit hati sangat, ni yang hilang tu , 10 helai tau.... 10 helai !!!! (sambil tunjuk jari sepuluhnya)" Maka terkejut beruklah si suami dengar berita ini, berpusing lah dia pada Tuti yg terkebil2 sejak tadi...dgn suara yg lebih lembut lagi ,si suami bertanya.... "betul ke Tuti, kamu yang curi seluar dalam mak encik kamu ? Ingat....kamu mesti bercakap benar!!!" Si Tuti dengan muka yang ketakutan dan suara terketar2 yg pekat dgn pelat indonesianya pun menjawaplah...."tapi... tapi. ..tapi... bapak kan tahu saya enggak pernah pakai seluar dalam!!!!! " si suami pula..." bluppppp.."

0 EDITOR COMPLAINING:

Post a Comment

DON'T LET THE NOISE OF OTHER OPINIONS DROWN OUT YOUR OWN INNER VOICE AND MOST IMPORTANTLY, HAVE THE COURAGE TO FOLLOW YOUR HEART AND INTUITION ™

Popular Posts

Follow by Email

Google+ Followers

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here