THE COCOON ™: aku nak g kije ke tak nih
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

15 September 2008

aku nak g kije ke tak nih

assalammualaikum wbt..


hari ni aku sampai lewat sket kat tempat kija. kuar dari umah pagi tadi dah mendung semacam je.
dari jb sampai la ke kulai. mmg mendung yang teramat sangat dah macam waktu nak berbuka posa je walhal baru pagi. hehheeh..


Lagi pun hari ni aku x bangun sahur sgt sebab mengenangkan hati yang dah dibisikan syaitan supaya teruskan tidur. aku pun dengan dah tak sedar keadaan sekeliling, terus aku ikutkan lagi mata aku yang semakin menguncup hendak lelap. lepas tu, aku dah tak sedar apa-apa dah..yang aku ingat, aku terjaga dan lewat nak ke tempat kija.


aku bawak moto dgn laju sambil perhatikan keaadan sekeliling aku yg dah makin gelap seperti menunggu masa saja awan hendak memuntahkan air hujannya. terus aku pecut sambil aku tgk meter minyak moto aku yang makin kurang. harap-harap, jangan la pulak mati lak moto ni. jangan la berulang tragedi tu, dimana aku terpaksa menolak moto dari taman tun aminah sampai la ke taman johor. penat wooo..


bila sampai je perkarangan tempat kija, dah semacam lemah je. tak tahu la nape bulan posa gini, bila kija je, dah jadi cam malas lak padahal bulan-bulan lain, ok je aku kija. heheh.. mmg tol la. life is suck if u make it really suck.


dah masuk kat opis, aku duduk je la ngadap mende boring ni. kusyuk duk menaip ni pun leh lak aku duk teringat air la, nasik la. pe la nak jadi kepala otak aku nih. asyik nak pikir mende bukan2 lak...


nanti ar aku citer lain. line aku x clear sgt nih.. hehehe..

0 EDITOR COMPLAINING:

Post a Comment

DON'T LET THE NOISE OF OTHER OPINIONS DROWN OUT YOUR OWN INNER VOICE AND MOST IMPORTANTLY, HAVE THE COURAGE TO FOLLOW YOUR HEART AND INTUITION ™

Popular Posts

Follow by Email

Google+ Followers

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here