THE COCOON ™: kengkawan zaman sekolah
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

19 November 2008

kengkawan zaman sekolah

saje haku nak buka cita time ahku sekolah dulu.. ni ar group haku waktu tingkatan 4 kot kat Sekolah Menengah Kebangsaan Tanah Merah, Pendang, Kedah DarulAman. ni kira klik haku ar.. dari kiri, tarmizi (berdiri), Bad (duduk), azura, haku dan yang belakang berdiri tu deq wan. huuhhu.. hepi nohh time nih.. beraya kat sekolah... lawak pon ada gak kalau dok ingat balik.

suma gamba-gamba nih haku dapat dari seorang kawan la. ni member haku, dua-dua la kira member haku gak tuh.. tapi ada kisah tersendiri, yang duduk tu nama zura dan yang berdiri tu nama mona.. huhuhuh. dua-dua ada cerita sendiri. memang haku takleh nak lupoa dua-dua skali..

yang ni? yang ni suma la group derang.. pompuan nyer group. tergelak gak haku sorg-sorg bile tgk gamba nih.. betul.. serius gelak. hhahahahahahha.. tapi skang dah lain. haku dah lain. derang pon dah lain. semua ar lain. tak macam dulu... haku pon lain.. lain sgt.. tak cam dulu

0 EDITOR COMPLAINING:

Post a Comment

DON'T LET THE NOISE OF OTHER OPINIONS DROWN OUT YOUR OWN INNER VOICE AND MOST IMPORTANTLY, HAVE THE COURAGE TO FOLLOW YOUR HEART AND INTUITION ™

Popular Posts

Follow by Email

Google+ Followers

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here