THE COCOON ™: Sheeeeaaaal la
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

19 November 2008

Sheeeeaaaal la

wah wah wahhh..

sial sial sial kimak sial lancau cam siall....
ok tak haku maki nih? wah sambug g... sial sial kimak lancau cam sial babi setan...


kekeke.. saje je ar maki hamun ni.. hehehe.. nth ar. tetiba tensen lak haku jadiknye. haku rasa cam kena sound je.. erkk. silap... cam kena perli pon ada gak . sial tol. ada lak budak ni cakap haku nak pedajal dia? patut ke tak? memang tak patut ar kan. haku ni benggang ar. haku tak wat apa pon dia cakap haku nak pedajal dia. tengok orang ar.. jangan ar nak tuduh-tuduh gitu lak kan. tahu nape orang kadang-kadang kita sedar dia cakap camtu. ? sebab nya bagi haku la kan, kalau dia dah penah wat dajal kat orang tak mustahil la dia akan pikir mende sama, benda yang dia buat dia pikir orang lain akan buat gak kat dia. tu dia pembalasan... hehehe
ermmmm..

pe lagi pe lagik ekkk.. ada lgik satu..
erm... kena sound gak... benda yang sama 2 kali dalam satu hari.. warrghhh sial... baru nak mintak nombot.. dah kena perli.. huhuhuhuhuh....adeh. rasa cam sial lak nak cerita. pantang ar haku orang cakap camtu. perli-perli la. tuduh negatif la.. tak ke cam sial kan. mmg pon bukan je cam sial tapi memang sial kimak butuh sial babi setan.. hehehehe

huhuh.. dah ar.. blah ar.. mmg cam pukimak ar.. nak cerita kat sape pon haku tak tahu ar.. kimak sial. tengok pon dah menyampah cam sial lagik. puki tol.

0 EDITOR COMPLAINING:

Post a Comment

DON'T LET THE NOISE OF OTHER OPINIONS DROWN OUT YOUR OWN INNER VOICE AND MOST IMPORTANTLY, HAVE THE COURAGE TO FOLLOW YOUR HEART AND INTUITION ™

Popular Posts

Follow by Email

Google+ Followers

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here