THE COCOON ™: kisah roti sial
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

19 November 2008

kisah roti sial


huhuhuhuhuh...

kena ar nangis dulu. ok. tersebut la kisah. haku ni yang lapor tadi. dah la tak sarapan pagi. kul 12 lebey tadi haku g ar turun bawah. nak g minum, isap okok dan juga nak makan roti. ye la.. roti yang kita beli kat vendor machine tu ar.. 70sen satu. yang tu ar.. haku beli dalam 2 bungkus ar. dah lapo sangat. tgh hari mmg tak makan ar. gilo ke hape... pompuan penuh kat kantin. ishh tak sanggup den jadik perhatian kaum-kaum hawa nih.. perasan lak haku..

terus kepada point.. heheh...cakap melayu seh. nak dijadikan cerita. tengah enak haku menikmati santapan tengahhari haku nih. siaaalll.. wah whahh.. satu dah abih makan, satu lagik roti dah ada kulat. huhuh.. memang potong setim ar haku nak makan.


wah wahh.. ni ar time haku melepak dgn matyen n idham. yang lain baru datang. so sorry bro. gamba korang tak sempat amik.. hehehe...ha..terus kepada point lain...


cuba korang tengok betul-betul tarikh luput tuh... hari ni kan? tol tak? harap mata haku tak salah tgk la...

tengok tuh. siap ada ISO lagik. patutnya kalau ada ISP nih... gerenti la tak berkulat. ingat sedap ke makan roti campur kulat? sedap ke ha? tak kan?


tengok-tengok la sendiri makanan apa yang korang makan. jangan ingat nak melantak terus je. bior bersih, baru la sihat tubuh badan. wah dah macam ceramah lak. saje je haku nak share info dengan korang suma. story panas lagik nih... cerita baru..
hahahah..

yang haku nak cerita sebenarnya ialah roti yang haku makan nih ada kulat. tengok la sendiri. bukan nak wat cerita. terus la tak jadi haku makan. nasib baik tau. patut ke tak???

0 EDITOR COMPLAINING:

Post a Comment

DON'T LET THE NOISE OF OTHER OPINIONS DROWN OUT YOUR OWN INNER VOICE AND MOST IMPORTANTLY, HAVE THE COURAGE TO FOLLOW YOUR HEART AND INTUITION ™

Popular Posts

Follow by Email

Google+ Followers

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here