THE COCOON ™: Wake Up @ 4 a.m?
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

18 January 2009

Wake Up @ 4 a.m?

assalammualaikum wbt.....

selamat pagi sumer.... hehehe... saje aku tergerak nak menulis sket. tadi aku biar je laptop aku terbuka, bukan pe.. nanti senang la aku nak update apa-apa perkara ke kan. saje nak kongsi cerita baru tapi tak basi lagi. hehe.....

baru aku tengah enak melayan mimpi, dah terbangun pukul 4 pagi. batuk-batuk sampai aku termuntah dalam toilet tadi. pelik tol. ni mesti kes makan nasik pataya pukul 8 malam tadi. tapi yang tapau ar. aku makan pukul 2 pagi tadi. hehehe..

dah abis buang semua tu, aku relax kejap.. pegi ke dapur sebab aku baru teringat pasal buah mempelam.. hehe.. lepas-lepas muntah nih.. kena la makan yang masam-masam sket. baru hilang rasa muntah meloya tengkuk aku nih.... nih pon masih duk terasa lagik saki baki muntah ,.... ahahahahahah...

camne la aku leh nak tulis pasal muntah lak tuh,... terukkan... tak kisah la.. kalau ada orang nak baca, baca je la... kalau taknak,. carik je blog lain...

dah... pegi tido. dah awal pagi dan lewat malam nih. nanti bangun lewat lak.. hehehe...

nite...heheh

0 EDITOR COMPLAINING:

Post a Comment

DON'T LET THE NOISE OF OTHER OPINIONS DROWN OUT YOUR OWN INNER VOICE AND MOST IMPORTANTLY, HAVE THE COURAGE TO FOLLOW YOUR HEART AND INTUITION ™

Popular Posts

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here