THE COCOON ™: Sekadar kongsi cerita... aikk???
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

11 April 2009

Sekadar kongsi cerita... aikk???

sekadar suka-suka saja.. takde berkenaan yang hidup atau pon mati.. kalau ada pon mungkin secara kebetulan...muahahaha

aik?

1) Pompuan akan menyuruh teman lelakinya memesan makanan banyak banyak ketika dia dalam keadaan sangat lapar. Namun apabila berat badan pompuan tu bertambah, pompuan akan menyalahkan teman lelakinya kerana selalu memaksa dia makan banyak banyak. Aik???

2) Akibat terlalu letih atau penat, pompuan akan memberitahu teman lelakinya supaya jangan menelefonnya kerana dia mahu balik rehat dan tido. Namun apabila teman lelakinya tak menelefonnya, dia menuduh teman lelakinya sudah tidak mempedulikannya lagi. Aik???

3) Pada waktu malam, akibat terlalu mengantuk..pompuan tak amik peduli apa yang di bicarakan oleh teman lelakinya melalui telefon. Terus tertido. Namun apabila pagi besoknya, pompuan tu memarahi teman lelakinya kerana letak telefon begitu saja. Aik???

4) Apabila sudah membeli suatu barang, pompuan akan bertanyakan pendapat teman lelakinya tentang barangan yang dibelinya tadi. Namun jika lelaki itu memberikan jawapan yang kurang memberangsangkan, lelaki itu dikatakan jeless. Aik???

5) Kerana terlalu banyak duit habis akibat berbelanja tanpa kawalan, pompuan akan menjadi tertekan dan cuba beritahu teman lelakinya bahawa dia telah pokai atau sengkek. Namun jika duit itu sebenarnya adalah duit teman lelakinya, apsal pulak dia hendak stress??? Sungguh aikk???


Aku makin tak paham...hahha hahha...saiko sungguh!

0 EDITOR COMPLAINING:

Post a Comment

DON'T LET THE NOISE OF OTHER OPINIONS DROWN OUT YOUR OWN INNER VOICE AND MOST IMPORTANTLY, HAVE THE COURAGE TO FOLLOW YOUR HEART AND INTUITION ™

Popular Posts

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here