THE COCOON ™: Hari ini dalam seminggu
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

28 January 2010

Hari ini dalam seminggu

salam

hari ni pc aku ni wat hal lagi. baru je lepas service processor siap dengan over clock lagi. memandangkan RAM pc aku nak makan pon tak lepas 512Mb, dengan modem broadband aku wat masalah pulak, pc wat masalah so jalan penyelesaiannya terpaksa aku format balik pc aku ni sebab kerap sangat "hang",

skang dah siap ar format suma benda ntah pe ntah, sambil duk melayan radio Sinar.FM ni, melayan lak Farmville kat Facebook.. tenang je la wat kije-kije aku ni. lambat sangat menunggu antivirus aku ni nak update. lagi 50 minit lak tu. nasib baik la pc aku ni tak wat hal , kalau tak memang lambat la nak update. silap-silap tu, aku kena wat satu kerja je dalam satu masa, maksud aku kena buka 1 program je dalam satu masa. betapa nazak nya pc aku skang ni.

sambil duk blogging ni, anta email-email merapu kat kawan-kawan aku. haahaha.. best gak, sambil membaca, forward email kat orang lain. melayan je.

rokok lak dah abis ni. tinggal rokok daun je. hahahhaha.. tu je yang murah setakat ni yang kerajaan tak naikkan. rokok daun. singgit je satu set.

lenguh gilo ar menunggu ni. cam nak tido je tapi tak ngatok sebab aku dah prepare air kopi satu teko tadi. hahahaa.. kasi best punya.

2 EDITOR COMPLAINING:

Kadiah said...

ala... beli PC baru jer... Ko ni gila Farmville gak eh? hahaha

Unknown said...

memang teringin beli pc baru. kalau beli guna air liur, besst gak.. ni suma kena beli guna duit. hahaha.. banyak benda aku leh wat dgn duit selain dari upgrade pc. priority first.

wassalam

Post a Comment

DON'T LET THE NOISE OF OTHER OPINIONS DROWN OUT YOUR OWN INNER VOICE AND MOST IMPORTANTLY, HAVE THE COURAGE TO FOLLOW YOUR HEART AND INTUITION ™

Popular Posts

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here