THE COCOON ™: keep on thinking
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

05 June 2010

keep on thinking

salam all

   untuk yang tak tahu tu, atau yang tak perasan aku dah tuka url blog aku.. pepandai la check out sendiri. aku rasa memang perlu la semua ni kot. hehheheh tapi takpe lah.

hari ni takde benda menarik sangat aku nak citer, bangun tadi pon dah dekat tengah hari, masuk kije lak pukul 2, tapi aku gerak awal sket dalam pukul 1 tengah hari. nak lunch pon tekak aku takde selera sangat. tapi dalam rehat petang tu ok la selera aku. hari takde wat pe sangat cuma adjut tempat display barang-barang FIFA je. hahaha kejap turun harga, kejap naik harga pastu kije pon jadi macam sia-sia sebab kena buat benda yang sama berulang-ulang kali.

rehat petang tadi aku carik click2 aku suma, bukan pe sebab sebelum ni aku asyik duk rehat sorang-sorang je. bukan takde orang ajak tapi timing tak kena, time aku sibuk, derang rehat.. hahaha tu pasal yang boleh rehat. kije banyak pastu man power lak kurang, so kije yang sikit tu akan jadi melambak-lambak. kena pantas pon ada gak. tapi kalau kije tu pon dah lambat pastu duk asyik buat separuh jalan.. memang ponnn tak boleh siap sampai bila.

rasanya tadi bos aku macam wat kije terbengkalai ja.. hahaha adoiii... tapi takpe la. aku tengah bersabar banyak neh.. memang dugaan.. bukan aku tak pernah hadapi benda-benda karenah birokrasi kerja ni , dah tak larat nak harung dah neh.. cemuihhhh hahahhaha. benda lain yang boleh buat aku hadapi benda ni. benda yg membuatkan aku sedeh tapi aku cuba alihkan benda tu pada kerja aku,

hari ni parent aku g kedah. terpikir gak nak g balik perak jumpa derang tapi  takpe la. postpone dulu untuk ke masa lain.

0 EDITOR COMPLAINING:

Post a Comment

DON'T LET THE NOISE OF OTHER OPINIONS DROWN OUT YOUR OWN INNER VOICE AND MOST IMPORTANTLY, HAVE THE COURAGE TO FOLLOW YOUR HEART AND INTUITION ™

Popular Posts

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here