THE COCOON ™: pe nak jadi la.....hidup aku
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

04 June 2010

pe nak jadi la.....hidup aku

hurmmmm...

       memang panjang aku mengeluh ni. hari ni hari yang tersial lah sangattt... dah 2 kali jadi hari yang tersial macam pukimak. betol-betol sial. aku nak cerita tapi aku takde tempat untuk aku luahkan pe yang terpendam dalam hati aku neh. memang aku sedih. sedih sangat dengan life aku yang sial membawa macam babi sket. aku ada kawan baik. tapi kawan baik aku dah lama hilang dah. aku dah anggap macam dah mati dah. cukup la sekali tu je aku ada orang yang betol-betol rapat dan boleh aku harap untuk berkongsi suka duka aku neh. kata orang life must go on gak kan. mati tak mati pon, ko sorang-sorang jugak. kubur jadi asing-asing.

macam mana email-email aku neh orang lain bukak? takkan orang lain yang anta pastu orang lain yang dapat? susah la nak percaya ni. aku tak tahu aku nak kena percaya diri aku ke atau orang lain. akud ah rasa gelap sangat dah dunia aku ni. aku dah macam tak tahu dah nak watpe neh. aku buntu sangat-sangat. dah hilang arah dan punca ni. pe yang aku kena wat skang? takkan nak terima je benda ni macam takde pe yang berlaku?gilaaaaa ... gila.... gila babi sangat laaaaa adoiii....

aku rasa aku dah kena nekad. nekad lepaskan semua. tak kisah la apa pon. sepatutnya dari dulu lagi aku buat benda ni tapi aku tetap lembut hati sampai bulat-bulat kepala aku kena pijak pastu senang-senang ja aku kena tipu macam tu. yang ko tinggalkan aku macam ni nape.. nape buat macam ni.. aku macam org gila la gini. dah tak tahu mende dahhh adoii.. tolong la... aku nampak lubang kubur je neh. aku dah takleh nak pikir apa-apa lagi neh. stress dan tension sangat2.. dengan life aku, dengan kerja ku. kerja yang macam sial jugak. tak abis-abis duk kena buli.


malam ni aku memang nekad nak pikir abis-abis. aku nak kena pikir betol-betol. dah tak tahu nak tanya sapa lagi.... aku nak berenti kijaaaaa hahahahahhaah adoi.


0 EDITOR COMPLAINING:

Post a Comment

DON'T LET THE NOISE OF OTHER OPINIONS DROWN OUT YOUR OWN INNER VOICE AND MOST IMPORTANTLY, HAVE THE COURAGE TO FOLLOW YOUR HEART AND INTUITION ™

Popular Posts

Follow by Email

Google+ Followers

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here