THE COCOON ™: Nak kerja? Taknak Kerja?
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

03 July 2010

Nak kerja? Taknak Kerja?

Hahahahah adoi...

Hari ni sepatutnya aku pegi kerja, tapi aku tak pergi kerja. sebab pe? sebab aku nekad yang aku taknak dah pergi kerja kat situ. tension. stress.. so aku amik keputusan nak berenti la 24jam akibat kekurang ajaran bos aku. haha bos kurang ajar atau aku yang kurang ajar? bercakap dengan aku macam aku ni kuli batak korang. pastu siap leh pegi mengadu pulak dengan orang atasan. wahh wahh wahh.. bagus sangat la kan. aku ni bukan kaki kipas ke pe.. aku ni kalau kerja, kerja dengan betol-betol. bukan kerja yang aku baut tu main-main. tapi sebab kan korang macam ni, duk bagi aku tekanan je, duk membuli je.. hahahah aku memang tak suka la.
so hari ni aku nekad nak berhenti kerja. aku dah taknak jejak kaki kat sana lagi.

wassalam

0 EDITOR COMPLAINING:

Post a Comment

DON'T LET THE NOISE OF OTHER OPINIONS DROWN OUT YOUR OWN INNER VOICE AND MOST IMPORTANTLY, HAVE THE COURAGE TO FOLLOW YOUR HEART AND INTUITION ™

Popular Posts

Follow by Email

Google+ Followers

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here